Home » Amigos FEG

Amigos FEG

¿Quere facerse amigo do Museo Eugenio Granell?

Retrato Granell

Calquera persoa ou entidade pode colaborar coa Fundación Eugenio Granell a través dos Amigos Museo Eugenio Granell. A Fundación Eugenio Granell é un dos primeiros Museos de arte do século XX que se crea en Galicia, que acabou por se converter nun referente do surrealismo internacional. Para a súa dirección, é primordial a participación dos diferentes públicos, cun interese especial por abrir o Museo ao exterior.

A Fundación ten como propósito o estudo da obra de Eugenio Granell, así como, o dunha persoa que viviu o exilio en varios países trala derrota da guerra civil española en 1939. Outro obxectivo importante é o estudo do surrealismo e correntes afíns. Con este propósito, na súa sede, o Pazo de Bendaña, século XVIII, móstranse exposicións temporais que dan a coñecer os valiosos e numerosos fondos do Museo, así como outras exposicións de artistas surrealistas de todo o mundo.

Anualmente ofrecemos tamén diferentes actividades: talleres didácticos para estudantes e grupos, visitas guiadas, conferencias, cursos e outras actividades relacionadas coa arte. Ao longo destes anos publicamos catálogos así como libros escritos por Granell.

CaracterísticasMiembro protectorMiembro de honorMiembro benefactorMiembro colaborador
Cantidade anualA partir de 1.800€300€120€de 12€ a 60€
Entrada gratuita ao MuseoSiSiSiSi
Acceso á biblioteca e ao centro de documentaciónSiSiSiSi
Información regular e personalizada das actividades da FundaciónSiSiSiSi
Mención nominal nun lugar destacado do MuseoSiSiSiSi
Vantaxes fiscais desgravable para persoas xurídicasdun 35%dun 35%dun 35%dun 35%
Vantaxes fiscais desgravable para persoas físicasdun 25%dun 25%dun 25%dun 25%
Visita guiada ás exposicións temporaisSiSiSiNo
Acceso á biblioteca e ao centro de documentaciónSiSiNoNo
Visita guiada exclusiva previa á inauguración.SiNoNoNo
Descontos no aluguer de espacios da FundaciónSiNoNoNo
Convite aos cursos que organice a FundaciónSiNoNoNo
Mención nominal na nosa páxina webSiNoNoNo
Mención nos catálogos publicados pola FundaciónSiNoNoNo
Desconto nas publicaciónsdun 30%dun 20%dun 20%dun 15%
Desconto en artículos especiais da tendadun 20%dun 10%NoNo
Invitacións para visitar as exposicións5NoNoNo

Se desexan facerse Amigos Museo Eugenio Granell recheen o formulario a continuación ou descarguen e cubran este documento.

Pola presente autorizo a domiciliar na miña conta, os recibos que anualmente presente ao meu nome a Fundación Eugenio Granell.

(Ver máis información no folleto)