Exposición temporal

21 marzo, 2024 – 2025
Sala Philip West. Primeira planta

Imaxe: campaña plantas

¿QUERES QUE AS TÚAS PLANTAS FORMEN PARTE DUNHA OBRA DE ARTE?

A Fundación Eugenio Granell prepara un proxecto expositivo para o que nos gustaría contar coa túa colaboración.
Trátase dunha instalación dunha artista contemporánea galega que se inaugurará o 27 de xuño, e estará exposta ata o 29 de setembro.
Para desenvolver esta obra, necesitamos a túa colaboración ou doazón de diferentes tipos de plantas.
Consultar bases en documento pdf
Imaxe: Día internacional dos arquivos

DÍA INTERNACIONAL DOS ARQUIVOS

O 7 de xuño a Biblioteca da Fundación Eugenio Granell celebra o Día Internacional dos Arquivos (#IAW2024 9 xuño) cunha visita guiada ao arquivo persoal de Eugenio Granell.
Un percorrido pola súa vida a través do seu legado documental. A visita será ás 13.00h e é necesario reservar praza no correo biblioteca@fundacion-granell.org xa que o aforo é limitado.
Imaxe: Taller storytelling

TALLER: Storytelling: ¡Menos contos e máis historias!

Impartido por Mª Fernanda Nuñez Uzcátegui

• Horario: Iniciarase o taller e confirmaranse os días cando se forme grupo.
  • Horario: 17:30 a 19:30h.
  • Nº alumnos: 15 alumnos.
  • Custo: Dous meses de duración (3 sesións por mes). Custo total: 100€

O obxectivo deste curso é brindar ás persoas asistentes información de valor e recursos útiles para aplicar a técnica do storytelling. Coñecer cada un dos elementos que integran unha historia e o seu modo de ser contada e identificar a utilidade do storytelling na literatura, na linguaxe cinematográfica e outros usos a nivel comunicativo. O alumnado poderá aplicar o storytelling dentro do seu ámbito profesional, na súa estratexia comunicativa, nunha idea de negocio ou calquera outro uso creativo, sempre mediante o goce propio de xogar a construír historias.

Imaxe: Taller montaxe de obra

TALLER DE MONTAXE DE OBRA

Impartido por Manuela Díaz Abreu

• Días: marzo, abril, maio, xuño
  • Día: martes
  • Horario: 17.00h a 18.30h

O taller de montaxe teatral está dirixido a persoas que desexen representar unha obra de teatro, sen importar se teñen experiencia ou non. Traballaremos sobre a posta en escena dunha comedia de teatro, ensaiaremos as escenas por separado e a creación dos seus personaxes. Para completar a experiencia representaremos a obra ante o público ao finalizar os encontros.

Imaxe: Taller de teatro lido para adultos

TALLER DE TEATRO LIDO PARA ADULTOS

Impartido por Manuela Díaz Abreu

• Días: marzo, abril, maio, xuño
  • Día: martes
  • Horario: 18.30h a 19.30h

A través dos encontros irase avanzando na construción de cada personaxe ate completar a experiencia da creación do mesmo e logo mergullarse no xogo co resto de compañeiros, converténdose nunha actividade totalmente lúdica.

Servizo de biblioteca

Alquiler