Exposición temporal

46 ANOS DE EXILIO (1939 – 1985)

AS SÚAS CAUSAS E A IMPORTANCIA DA AMIZADE

exposición sobre o artista surrealista

Eugenio Granell

15 xullo, 2020 – 2021
Salas 2 e 3. Segunda planta

SURREALISM BEYOND BORDERS

Metropolitan Museum of Art (New York)
4 Outubro 2021 – 30 Xaneiro 2022
AMPARO EN BOA COMPAÑÍA

15 Xullo, 2021 – 2022
Sala Amparo. Segunda planta
PHILIP WEST. O AMOR E A MULLER

8 abril, 2021 – 2022
Sala Philip West. Primeira planta

XVII Certame de Arte Escolar Eugenio Granell

EUGENIO GRANELL E O MEDIO AMBIENTE
22 Decembro 2021 – 23 Xaneiro 2022
A Fundación Granell amplía ata o vindeiro 23 de xaneiro a exposición do Certame de Arte Escolar Eugenio Granell. A mostra poderá visitarse no horario habitual do museo e os sábados de 10:30 a 14:30 h.
ANIVERSARIOS DE EUGENIO GRANELL E AMPARO SEGARRA

Como vén sendo habitual dende o 2001, ano do falecemento de Eugenio Granell, a Fundación Eugenio Granell celebra a data do seu natalicio (28 de novembro), ao que engade, a partir deste ano, a celebración tamén do natalicio de Amparo (9 de decembro).
Do 29 de novembro ao 9 de decembro levaremos a cabo as Xornadas de Portas Abertas.
CICLO CONFERENCIAS “EUGENIO GRANELL. O EXILIO e o seu CONTINUO compromiso político”

A Fundación Eugenio Granell presenta no vindeiro mes de novembro o ciclo de conferencias “EUGENIO GRANELL. O EXILIO e o seu CONTINUO compromiso político”. Un ciclo de conferencias co que pretendemos difundir e dar visibilidade ao compromiso político de Eugenio Granell co partido no que militou…

¡CONFERENCIAS DISPOÑIBLES PARA VISUALIZACIÓN!
Homenaxe a Paco Pestana

Paco Pestana un bo amigo da Fundación Eugenio Granell, estivo presente desde os inicios da Fundación. En moitas ocasiones participou nas nosas actividadesNo ano 1998 colaborou na actividade A Miña Peza Favorita coa súa aportación persoal sobre a obra de Eugenio Granell “Don Ramón María del Valle-Inclán”, obxecto encontrado de 1975.

Servizo de biblioteca

Alquiler